dissabte, 16 de juny del 2012

El sopar de germanor































12 comentaris:

Josep Gonzàlez ha dit...

Una vetllada molt agradable i divertida. Estos esdeveniments crec que serveixen per a conèixer-nos millor. M'ho vaig passar molt bé en companyia de tots vosaltres.

Gràcies i una abraçada per alguns i molts petons per alguns/es altres. Jajaja.

Josep

Josep Gonzàlez ha dit...

Josep:
Que no et deixen dormir???

Jajajaja

Una abraçada.

joan nadal ha dit...

Molt bona festa amb uns companys entranyables, que espero tinguem més ocasions per repetir-la. Abraçades per a tots

jdfk ha dit...

Un bon sopar entre amics, que es el que som amb aficions comunes.
molts records a tots.

Xavier Solé ha dit...

M'ho vaig passa molt bé fins al final.
Gràcies per compartir aquestes i moltes altres estones
repetirem
bon estiu

Montserrat Pauné ha dit...

Moltes gràcies a tots per totes les ajudes que he tingut durant el curs.També moltes gràcies pel sopar i el post sopar.M'ho vaig passar molt bé!!.
Bon estiu

Unknown ha dit...

Ja se que la vetllada va ser magnifica.
Bones fotos,cares satisfetes,
me n'alegro molt.
Salutacións a tots.

Marta bernadets ha dit...

Ja veig que us va anar bé el sopar, quina enveja, però sana ehh!! ;)
Espero que se´n facin més i pugui estar allí amb vosaltres.
Petons per a tots/es!!

Anònim ha dit...

Doncs la veritat és que el dia del sopar vaig passar-ho d’allò més bé gaudint de la vostra companyia i espero que ho tepetirem en posteriors ocasions.

Vull agrair-vos els detalls que vau tenir, molt especialment el xiulet; us asseguro que em va arribar a l’ànima i, possiblement, a vosaltres ua arribi a l’oïda..

Una abraçada i bones vacances

morgan0544 ha dit...

companys quina enveija no poder estar
en una festa com aquest, per el que veig us ho vau passar de lo millor,
felicitats

bones vacançes i bon estiu

jaume

Dolors Reig Vilarrubla ha dit...

Bon reportatge del sopar!!! caram, quants homes per tant poquetes dones! :) i n'hi ha algun eh! :) que se n'aprofita a l'hora de posar amb elles jijiji.... molt xulo i un bon record. Petonets per tots!

Jose Luis ha dit...

En esta cena disfrute de vuestra compañia me lo pase muy bien!!! ,Todos tenemos algo en comun, compartimos aficion, somo un grupo unido sensacional hi espero repetir-lo y seguir para adelante una abrazo a todos!!Saludos.